ایران گرد

ساخت وبلاگ

در کشورمان موزه های متعددی وجود دارد اما موزه موسیقی و صدا در تبریز در نوع خود یکی از موزه های منحصر به فرد و جز اولین موزه صدا و موسیقی در ایران به شمار می رود. این موزه‌ تاریخ حرفه نوازندگی در ایران و قدمت سازهای اصیل ایرانی را به نمایش گذاشته است و خیلی خوب توانسته مردم را با صدا و موسیقی آشنا کند. در مجله مستر بلیط با ما همراه باشید تا با موزه صدا یا خانه تاریخی امیر پروز بیشتر آشنا شوید موزه تاریخی تبریز یکی از مکان های دیدنی تبریز است، که بازدید از آن یک بار توصیه می شود.

ایران گرد ...
ما را در سایت ایران گرد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi irangard بازدید : 179 تاريخ : يکشنبه 30 آذر 1399 ساعت: 21:40

جاهای دیدنی ایران در پاییز

ایرانگردی در پاییز و انتخاب مقصد سفر مناسب

به‌طورکلی فصل پاییز در ایران از اواخر سپتامبر شروع می‌شود و تا اوایل دسامبر ادامه می‌یابد. به‌طورکلی فصل پاییز در ایران از اواخر سپتامبر شروع می‌شود و تا اوایل دسامبر ادامه می‌یابد. برای معرفی مقصد سفر مناسب برای ایرانگردان و به ویژه طبیعتگردان باید بگویم که در تمامی خطه های ایران می توان جایی را یافت که دیدن آن در پاییز فوق العاده باشد، بنابراین به دلیل ازدیاد مقاصد سفر ما از میان آنها گلچین کرده ایم و ایران را به چند بخش بزرگ تقسیم می نماییم تا حال و هوای پاییز در سراسر کشور را بچشیم.

ایران گرد ...
ما را در سایت ایران گرد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi irangard بازدید : 227 تاريخ : يکشنبه 23 آذر 1399 ساعت: 17:27

در ایستگاه دیگری از ایرانگردی به سراغ تالاب عینک خواهیم رفت. این تالاب در شهر رشت قرار دارد و شهرتش را مدیون شکل زمین‌شناسی خود است. همان‌طور که از نام این تالاب پیداست در عکس‌های هوایی به شکل عینک دیده می‌شود. در ادامه با فاینداتور همراه باشید تا کمی بیشتر در خصوص تالاب عینک در شهر رشت استان گیلان بدانیم. اما قبل از شروع پیشنهاد می‌کنیم از لینک‌های رو به رو دیدن کنید

ایران گرد ...
ما را در سایت ایران گرد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi irangard بازدید : 179 تاريخ : يکشنبه 23 آذر 1399 ساعت: 17:16

ایل گلی یکی از بهترین تفریحگاه‌ها برای مسافرهایی است که تازه وارد شهر تبریز می شوند. ایل گلی همچون نگینی با ارزش و زیبا در میان استخری می درخشد که با نام دریاچه‌ی ایل گلی مشهور است و از مهمترین جاذبه گردشگری شهر تبریز محسوب می شود. این تفریحگاه زیبا به دلیل داشتن امکانات زیاد و هوای خوبی که دارد گردشگران و علاقه‌مندان به ایرانگردی را به خود جلب می‌کند. گردشگاه عمارت ایل گلی تبریز معروف ترین و محبوب ترین جاذبه گردشگری تبریز است،

ایران گرد ...
ما را در سایت ایران گرد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi irangard بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 23 آذر 1399 ساعت: 17:12

معرفی منطقه منجنیق

منطقه منجنیق در جاده باغملك - رامهرمز و در نزديكی شهرستان باغملك قرار گرفته است و بر اساس نظر کارشناسان قدمت آن به دوران چهارم و پنجم هجری و یا شاید قبل تر بر می گردد. این منطقه که یکی از بخش های باغملک در گذشته بوده است، با وجود آثاری که در آن قرار دارد احتمال می رود در گذشته شهر یا روستایی بوده باشد.

ایران گرد ...
ما را در سایت ایران گرد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi irangard بازدید : 226 تاريخ : سه شنبه 11 آذر 1399 ساعت: 17:22